Kdo je virtuální asistentka v dnešním digitálním světě

16.03.2018

Virtuální asistentka může být pravou rukou, která vám pomůže zpracovávat každodenní úkoly nebo i specializovaným poradcem vaší firmy. Využívá online nástroje a připojení k internetu a její kancelář je dostupná odkudkoli.

Služeb virtuálních asistentek využívají firmy i živnostínci již nějakou dobu, avšak ke skutečnému rozmachu tohoto podnikání dochází až v poslední době.

Virtuální asistentka je tedy člověk nabízející služby podobné těm, které vykonává i řadový zaměstnanec na plný úvazek. Rozdíl je především v tom, že virtuální asistentka je placena pouze za odvedenou práci. Jsou to podnikatelé nezávislí na místě, pracovní době či dopravě. Z těchto důvodů lze říci, že za jejich služby ušetříte více než zaměstnáním nového zaměstnance.

Řekněte tedy... NE

  • NE plýtvání peněz
  • NE náborům zaměstnanců
  • NE lelkujícím zaměstnancům
  • NE potřebnému zázemí
  • NE nepředvídatelnému počasí
  • NE chřipkovým epidemiím
  • NE placení daní a pojištění za zaměstnance

Než si tedy najmete nového zaměstnance spočítejte si náklady, které bude nutné vynaložit:

  • Výběrové řízení - platba inzerce, platba pracovní agentuře, čas
  • Školení - čas a peníze při osobním zaškolení, peníze při platbě za odborné školení
  • Mzda - finanční ohodnocení musí být natolik příznivé, aby přinášelo motivaci a nasazení
  • Benefity - stravenky, akce a večírky, občerstvení na pracovišti
  • Pojištění a daně - zdravotní a sociální pojištění 
  • Náklady na provoz - nájem kanceláře a energie, cestovní náklady, licence na software, mobilní telefon a pc

Virtuální asistentky jsou tedy skvělou volbou jelikož vám odpadají všechny náklady spojené s asistentkou zaměstnanou na HPP. Potřebujete tedy jen čas na nalezení vám vyhovující virtuální asistentky a předání úkolů. V konečném součtu tedy ušetříte peníze, ale i čas za práci, kterou byste museli chtě nechtě udělat. Volný čas tedy můžete využít k aktivitám, na kterých záleží.

Některé ze služeb, které mohou virtuální asistenti poskytovat:

  • správa sociálních sítí

  • správa webových stránek

  • správa e-shopů

  • zákaznický servis

  • běžná administrativní činnost

  • vedení a správa databází

  • příprava podkladů pro účetnictví

  • tvorba presentací

  • přepisy textů a digitalizace dokumentů

  • organizace schůzek a akcí

  • grafická podpora

  • překlady textů

Autor: Monika Slováčková


Odebírat novinky

Přihlášení k odběru novinek