Instagram Stories pro firmy ve formě doporučených příběhů a archivu

02.05.2018

Nová možnost jak představit svou firmu svým potencionálním i stávajícím zákazníkům. Doporučené příběhy se skládají z těch nejlepších Stories a zůstanou na vašem profilu pod popisem jako zajímavé album.

Stories Archiv

Stories se po skončení platnosti automaticky ukládají do archivu. Díky tomu se můžete k oblíbeným firemním příspěvkům kdykoli vrátit nebo je znovu použít. 

Do Archivu se dostanete poklepáním na ikonu hodin v kolečku na vašem profilu.

Příběhy jsou zobrazovány v mřížce a podle data přidání. Poklepáním na konkrétní příběh ho můžete přehrát, přidat do aktuální Stroies nebo přidat mezi doporučené příběhy.

Doporučené příběhy (Highlights) 

Možnost vytvořit doporučené příběhy v podobě klasických Instagram Stories, které po 24 hodinách nezmizí. Naopak jsou umisťovány jako alba na profil uživatele, kde trvale zůstanou.

Pomocí této služby můžete své nejlepší Stories uchovat na profilu, kde se objeví v oddílu pod vaším popisem ve formě kroužku.

Doporučené Stories vytvoříte pomocí archivu. Jednoduše vyberete archivované Stories, které chcete použít, zvolit si úvodní obrázek a název.

Upravovat a odebírat doporučení lze na profilu jednoduše klepnutím a podržením kroužku. Doba trvání i počet přidávaných doporučených Strories není nijak omezen.

Co doporučené příběhy přinesou firmám?

Nová možnost jak představit svou firmu svým potencionálním i stávajícím zákazníkům. Doporučené Stories by měly být kreativním a kvalitním výřezem zákulisí a každodenní činnosti vaší firmy.

Pokud chcete své doporučené Stories obléknout do slušivého jednotného kabátku můžete si stáhnout obrázky zde.

Návod jak vytvořit hezké úvodní obrázky k doporučeným příběhům.

Existuje více způsobů, jak můžete upravit úvodní obrázky k doporučeným příběhům. Buď použijete fotografii nebo obrázek.

K vytvoření obrázku použijte některý z grafických editorů, např Canva či Word Swag.

Popřemýšlejte o kategoriích, které chcete do svého profilu zahrnout a pak si v grafickém editoru vytvořte návrh o vlastních rozměrech 1080 x 1920 px.

Jakmile máte návrh vytvořený, přidejte libovolná slova nebo ikony, které chcete aby se ve vašich doporučených Stories ukazovaly. 

Obrázky budete potřebovat přidat do Stories, tzn. že je potřebujete dostat do telefonu. Obrázky, které chcete použít v doporučených příbězích, se musí nejdříve objevit ve Stories na 24 hodin a pak se uložit do archivu.

Zajímavé ikony, které můžete použít najdete v některé z ikona bank jako Free Icons nebo Find Icons.

Je to způsob jak představit své doporučené příběhy organizovaným stylem, aniž by jste rozhodili estetické vnímání vaší značky.


Chcete své vlastní a originální úvodní obrázky k doporučeným příběhům?


Autor: Monika Slováčková